Po stopách bizona

...ze tmy se vynořily dva rudoši a poprosili nás o pomoc. Jeden byl šaman a druhý jeho pomocník. Byly posledními mužskými exempláři jejich vymírajícího kmene a ženy tak tak stíhali obstarávat vše potřebné pro přežití :D a tak potřebovali pomoc nás statečných Zálesáků...

V pátek jsme se sešli na hlavním nádraží a přestupovalo se v Zábřehu, kde jsme tak tak stihli další vlak, byl to takový banánek. Dorazili jsme do cílové stanice, teď už tam jen dojít a trefit tam. Pomalu už se blížila noc, ke konci se muselo jít lesem z konce, pěkně to klouzalo, tak si tam někteří sjeli dráhu. Á, konečně dráha, ta je naše, jenže kde sou dveře? Až se našly dveře, Honzík vytáhl klíče. Všichni se přezuli, protože byla tam krásná dřevěná podlaha a po schodech nahoru bylo jen spaní a rozdali jsme si místa a najedli jsme se. Za chvíli jsme šli zase a ven a přišli indiáni. Když domluvili, někteří šli spát a ostatní hráli na kytaru a zpívali. Starší a vedoucí postavili lávku přes potok (Jirka se vykoupal). Lávka se stavěla proto, aby Polkovice mohli projít s kuframa, protože byli autem a jiná cesta tam nevedla. Asi něco kolem půl jedenácté přijeli. Někteří spali dole, protože nahoře už nebylo místo.

Ráno jsme se probudili a šli jsme se nasnídat. Na snídani byl chleba s máslem a sýrem se zeleninou. Po snídani jsme měli chvíli volno a šli jsme hrát mamuty. Mezitím se chystal oběd. Na oběd byl guláš. Když jsme skončili, chodili jsme po lávce a Tom spadl do vody. Byl uplně mokrý, vevnitř ho vyslíkli a venku mu kroutili všechno oblečení od vody. Kamna jela na 110%. Zbatek dopoledne byl v chatě. Zatím dojeli Miška s Cíťou. Za chvíli si nás zavolali vedoucí a učili jsme se stopovat. Pak byl guláš, ešus se od toho nedal skoro ani umýt. Odpoledne přijel Nelin kamarád a polkovičáci. Zanedlouho jsme šli na výlet a hráli jsme spoustu her. Měli jsme projít kolem stráže, potom jsme dělali draky z listí. Po chvíli jsme se zastavili u jabloní a já jsem dělal zásobovací vozidlo. Udělal sem z palestiny takovej batužek a v tom jsem nesl jablka, bylo jich strašně moc. Mezitím nás doběhl Mišák s Kvakva, kteří nechtěli jít přes lávkua obcházeli si to. Potom jsme se ztratili a díky Doktorově GPS jsme došli na, kde byl bunkr. Byli jsme tam jen malou chvíli, protože se už stmívalo a jinak bychom to nestihli. Tak jsme se vrátili zpátky do chaty. V Hoštějně byla latra, která neměla dveře, ale jen bílou plachtu. Na večeři byly párky a hráli jsme pár nočních her. Později večer se hrálo na kytaru a hráli hry. Potom jsme šli spát.

Ráno se uklízelo a na snídani byl chleba s marmeládou. Pak se rozložila a uklidila lávka. Po úklidu jsme šli na nádraží, tam jsme si nechali batohy a tam jsme šli nahoru na pomník, kde jsme našli poklad (amulet, bonpari a lipo). Pak jsme šli na nádraží a jeli jsme do Přerova, kde jsme se rozešli.

Mistr Kosťa

Fotky z výpravy naleznete ZDE

Na akci byli přítomni: Honza, Honzík S. Mišák, Kva-kva, Nelča, Maki, Radim, Jirka, Hoza J., Barb, Segla, Tadeáš, Tonda, Plaváček (Tom), Ondra, Klárka, Anička, Kosťa, Vojta, Marťas, Doktor, Rybana, Kočička, Hvězdička, Luba, Cíťa, Miška a Peťa